ジャスコでの死闘 

僕は小学校時代6年間を毎日、学校に行かずジャスコで過ごしていたためジャスコには特別な思い入れがあるんです。僕は高校生になった今も毎日、ジャスコには花束、コカ・コーラ、ヤングマガジン、わたパチや盗聴器などを届けに通い続けています。

ジャスコは本当に素晴らしいお店です。現在はITの進展等により、世界規模での競争がいっそう激しくなったことで、商品のグローバルプライス化、特に生活必需品の価格低下が進行しています。こうした環境の中、いち早く「エブリデー・ロープライス」という価格政策の推進に着手したのがジャスコでした。「エブリデー・ロープライス」とは、「いつお客さまがご来店されても、いちばん安い、そしてバリューがあると感じていただける価格を維持すること」です。価格ゾーンの大幅な引き下げ、そして価格に対する「信頼」を同時に実現している会社なのです。ジャスコは、お客さまに確かな「価値」をお届けするための挑戦を続けているので、僕は本当に尊敬しています。

今日もジャスコの顔見知りの店長にヤングマガジンの最新号を届けにジャスコに寄りました。店長との社交ダンスも済ませて、僕は次に店内でショッピングを楽しみました。

すると、肉まんコーナーのところに、なにやら不審な動きをしている人物を見つけました。僕はハチミツでそいつをおびき寄せ言いました。

「今、そこで何をしていたんだ!」

彼は言いました。
「肉マンニ、ダンボール入レテルヨ」
どうやら、中国人のようです。


「何でダンボールを入れるんだよ」
「肉マンニダンボール入レル、肉マントテモオイシオイシネ」
「ダンボールが美味しいだ?バカヤロウ。僕も幼いころから毎日食べているが美味しいと思ったことなど一回も無いぞ」
「ソレハ、アナタダンボールノアジヨクワカッテナイネ。ダカラダンボールマズイオモウネ」
ここで僕らは激しい喧嘩になりました。僕らは包丁で激しく刺し会い、血まみれになりながらも「Kill you!Kill you!」と叫びながら殺人しあいました。するとどこかから声が聞こえてきました。

「やめろっ!」

僕は言いました
「誰だ!」

男は言いました。
「俺はニートだ!」

いつの間にか、ニートも殺し合いに参加していました。気が付けば僕は中国人とニートと殺し合いをしていたのです。結果的に僕は中国人とニートを刺し殺してしまいました。そうです。僕はまた逮捕されたのです。
スポンサーサイト
[ 2007/08/27 22:53 ] 日記 | TB(0) | CM(13)

最高です
[ 2007/08/27 23:04 ] [ 編集 ]

(´;ω;`)ダンボール肉まん美味しい美味しいお
[ 2007/08/28 00:53 ] [ 編集 ]

タイ━||Φ|(|´|Д|`|)|Φ||━ホ!
[ 2007/08/28 00:59 ] [ 編集 ]

さちこEXさんへ
ヘイヘイ!YOYOYO!!日帰り温泉にお泊りしたいYO!

あやかさんへ
そば麦茶ごちそうさまでした。
[ 2007/08/30 23:01 ] [ 編集 ]

Party tents from china

Since then, the company has been growing by leaps and bounds in the industry, under the capable guidance of Mr.
[ 2015/03/22 21:46 ] [ 編集 ]

MLNTwjKLpccvA

kzbdxW Outstanding post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more. Appreciate it!
[ 2015/04/09 04:16 ] [ 編集 ]

JHXWDrjNgfxNzz

Thank you, I have recently been looking for information about this subject for ages and yours is the best I've discovered till now. But, what about the conclusion? Are you sure about the source?
[ 2015/04/10 17:33 ] [ 編集 ]

CbNELskYlWlncJ

Wow! Thank you! I continually needed to write on my website something like that. Can I implement a portion of your post to my blog?
[ 2015/04/10 19:23 ] [ 編集 ]

thjQyOPSKobPc

you will have an ideal blog here! would you wish to make some invite posts on my blog?
[ 2015/04/10 20:17 ] [ 編集 ]

aTgkzHegRVbUKjf

I have read a few good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you place to create such a fantastic informative website.
[ 2015/04/10 21:11 ] [ 編集 ]

owdCXfjNOkcELOBQeYc

Thanks for the auspicious writeup. It in truth used to be a entertainment account it. Glance advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we keep up a correspondence?
[ 2015/04/10 23:56 ] [ 編集 ]

nKYehuAIvMusneUvQa

It is really a nice and helpful piece of information. I'm glad that you shared this useful information with us. Please keep us informed like this. Thanks for sharing.
[ 2015/04/11 01:46 ] [ 編集 ]

CkWgurJGlC

Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to ���return the favor���.I'm attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!
[ 2015/04/11 02:42 ] [ 編集 ]

コメントの投稿














管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

この記事のトラックバックURL
http://chainsawchainsaw.blog112.fc2.com/tb.php/65-fa981716